Vår og oppstart orienteringstrening

Postet av Katja Synsfjell den 23. Apr 2023

Bli med for å løpe i skogen, lære kart og kompass og ha det morsomt! Gjerdrum Orienteringslag starter opp med treninger fra Veståsen skole torsdag 27. april.

Alle barn født 2016 og tidligere er hjertelig velkommen til å delta. Du trenger ikke å ha noen forkunnskaper, men joggesko, drikke, godt humør og et smil er fint å ha med. Vi gleder oss til å se både nye og kjente ansikter!

Vi ønsker å ha det morsomt og hyggelig på trening, derfor serveres kveldsmat etter de fleste treningene. De første treningene på våren er fra Veståsen Skole, utover sesongen har vi oppmøte litt ulike steder i nærheten som for eksempel fra Lysdammen.

Kostnad: Totalt kr. 400 for en sesong. Treningsavgiften på kr. 200, inkluderer alt av utstyr/bespisning på alle treninger. I tillegg kommer medlemskap i Gjerdrum Orienteringslag for 2023. (Barn kr 200,- eller Familie kr 500,-).

Katja Synsfjell: ekatja@hotmail.com / tlf.: 920 30 245
Dagny Lysaker: dagny.lysaker@hotmail.com / tlf.: 976 88 908.

Ta gjerne kontakt om dere har noen spørsmål!

Interessepåmelding: Send oss gjerne en e-post hvis dette ser interessant ut. Oppgi navn og fødselsår, og navn og tlf.nr. til foresatte

Påmelding gjøres ved innmelding i Gjerdrum Orienteringslag.  Logg inn på minidrett.no, lag en bruker, legg til barna og søk opp Gjerdrum Orienteringslag. Klikk på navnet når det er søkt frem og velg i avhukingsboksen til høyre orientering før du sender inn søknaden. Det holder å melde inn barna, men er dere mange meld gjerne inn hele familien. Medlemskontigent og treningsavgift sendes ut seinere. Merk at Gjerdrum Orienteringslag ikke er en undergruppe av Gjerdrum IL. PS: Det er lov å komme å prøve en trening før man melder seg inn :)

Spond: All informasjon rundt treningene sendes ut i Spond. Det være seg oppmøte, endringer og annet. Dere kan stille spørsmål til oss eller andre i gruppa også. Når dere godtar invitasjon i Spond kan dere selv velge om dere bruker nettet eller appen. Dere setter opp om varsling skal komme via epost eller direkte i app. Du kan også velge om din kontaktinfo er synlig for alle eller kun gruppas administratorer.

Oversikt over vårens treninger

Dag

27. april

4. mai