Åpne klubbløp i orientering

Postet av Gjerdrum OL den 27. Apr 2020

Gjerdrum Orienteringslag inviterer til åpne klubbløp i orientering - koronaspesial, med første løp fra A-brua  fra tirsdag 28 april. Se plan for de andre løpene i linken under ( forskjellige steder hver 2. uke)

De omfattende smitteverntiltakene gjør at ordinære orienteringsløp ikke kan gjennomføres. Gjerdrum Orienteringslag inviterer derfor til modifiserte klubbløp, basert på malen fra den klassiske klubbkarusellen, men med noen tilpasninger for å overholde smittevernbestemmelsene.

Løpene gjennomføres som "egentrening" hvor løypene løpes når som helst innenfor en periode på 14 dager. Løypekart lastes ned her

A - Lang og vanskelig- Eltonåsen A 4,5km.pdf
B - Mellomlang og noe vanskelig- Eltonåsen B 3,0km.pdf
C - Kort og ganske lett- Eltonåsen C 2,4km.pdf
N - Nybegynner -Eltonåsen N 1,5km.pdf

Info om løpe på Eltonåsen, NB forskjellige starter Info Åpent Klubbløp Eltonåsen.pdf

Det henger postskjermer i terrenget, men ingen stemplingsenheter. Tidtaking står den enkelte for selv, men vi ber om at resultater innrapporteres til arrangøren for løpene. Se informasjon under.

Vi minner om at det er svært viktig at myndighetenes pålegg om smittevern overholdes. Særlig viktig er følgende:

- Grupper på mer enn 5 personer tillates ikke.
- Avstand mellom personer på under 2 meter tillates ikke.
 - Postskjermer må ikke berøres.

All informasjon om klubbløpene finner du her:Åpne klubbløp i orientering 2020.pdf

Velkommen til en annerledes o-sesong!